Seminare „Okupacijų istorijos pateikimas mokykloje“ mokytojai gilinosi į svarbius istorijos klausimus

Balandžio 5 dieną, Pagėgių Algimanto Mackaus gimnazijoje vyko seminaras mokytojams apie okupacijų istorijos pateikimą ugdymo procese.

Seminaro dalyviams buvo pristatyta Tarptautinės komisijos įgyvendinama švietimo programa apie totalitarinius režimus, nusikaltimų žmogiškumui prevencijos ir tolerancijos ugdymą. Mokytojams buvo pristatytos metodinės rekomendacijos „Kodėl, ko ir kaip reikia mokyti apie Holokaustą?“, rekomendacijos ir skaidrių pateiktys apie pirmąją ir antrąją sovietų okupacijas. Ingrida Vilkienė, švietimo programų koordinatorė, supažindino su vaizdine medžiaga, kuri rekomenduojama naudoti pamokose – Holokausto liudininkų pasakojimai, filmai: „Raudonieji metai“, „Dėdė Chatzeklis“.

Istoriko Artūro Svarausko pranešimas „Lietuvos visuomenė krizės ir sovietinės okupacijos laikotarpiu 1939–1941 m.“  sukėlė daug klausimų mokytojams: apie Lietuvos visuomenės nuotaikas 1939 metais, apie požiūrį į pirmąją sovietų okupaciją ir artėjančio karo į Lietuvą nuotaikas. Anot vieno, dalyvavusio seminare fizikos mokytojo, „istoriją nebūtinai reikia dėstyti mokiniams, ją labai svarbu žinoti ir gebėti suvokti bei vertinti faktus“.

Seminarą organizavo Tarptautinė komisija Pagėgių Algimanto Mackaus gimnazijos kvietimu.